Din / De BRIDELIST/ IN Promovare/ 0 Comentarii



 

CABINA FOTO SPECIAL MOMENTS IASI!

Cele mai importante 3 lucruri de stiut la inchirierea Cabinei Foto

Va planificati nunta si vreti sa oferti putina diversitate evenimentului, asa ca v-a venit in minte ideea inchirierii unei cabine foto. Daca ati mai participat la evenimente unde a fost prezenta o cabina foto, deja aveti o prima experieta.

In caz contrar, inchirierea photo booth-ul pentru nunta va fi primul contact cu o cabina foto. In ambele situatii este important sa tineti cont de aceste 3 lucruri atunci cand faceti o rezervare pentru cabina foto.

 

  1. Pretul de inchiriere al Cabinei Foto

 

        Incepem cu, probabil, unul dintre primele lucruri de care tin cont mirii atunci cand aleg o cabina foto. Pretul de inchiriere al unei cabine foto difera in functie de pachetele oferite, de zona, serviciile incluse si altele.

        Pretul de inchiriere al unei cabine foto pentru 4 ore, de exemplu, variaza intre 900 RON si 1400 RON.

        O companie cu experienta va pretinde un pret mai mare, in timp ce o firma nou infiitata va incerca sa reduca pretul pentru a atrage primii clienti.

        Totusi, nu ar trebui sa va lasati atrasi de companii care sunt dispuse sa inchirieze cabina foto pe intreaga seara a evenimentului (numar nelimitat de ore) pentru un pret de 900 – 1200 RON.

Aceste oferte ar trebui sa ridice un semn de intrebare. In primul rand in suma aceasta trebuiesc acoperite costurile cu consumabilele imprimantei, transportul, plata persoanei responsabile de cabina si alte taxe, iar o parte este constituita de profitul firmei.

        O astfel de companie fie nu are deloc experienta, utilizeaza echipamente si consumabile foarte ieftine ce se vor reflecta in calitatea slaba a pozelor printate, sau va vor oferi un numar limitat de fotografii. Unul dintre acestea poate fi motivul “ofertei irezistibile” in comparatie cu media de preturi pe care o gasiti la competitori.

 



        Tineti cont si de costurile ascunse, cum ar fi:

 

    • Numar limitat de fotografii – plata extra de 1 RON pe print (100 printuri in plus = 100 RON)
    • Cost de transport – (1 RON pe km – 50 km in afara orasului = 50 RON)
    • Cost fotografii cu magneti (aproximativ 150 RON)
    • Cost dimensiune mare a pozelor – 10×15 cm (aproximativ 150 RON)
  • Acestea sunt doar cateva dintre costurile ascunse. Facand un total rezulta suma de 450 RON ce ar trebui platita in plus.

 

        Sfat: Alegeti un pachet de 1200 RON cu toate aceste servicii incluse, si veti avea un pret mai avantajos decat prin alegerea unui un pachet de 1000 RON ce nu include serviciile mentionate mai sus. Adresati intrebarile corecte pentru a decide ce servicii include si ce trebuie platit in plus pentru fiecare pachet de la fiecare competitor.

 

        Practic puteti economisi 250 RON sau chiar mai mult.

  1.  Echipamentele folosite

 

        Echipamentele folosite sunt poate unul dintre cele mai importante lucruri in succesul unui eveniment cu cabina foto.

        Pentru inceput, aparatul cu care se realizeaza fotografiile trebuie sa fie o camera profesionala – un DSLR. Acesta permite setarea luminozitatii, a focusului si adaptarea altor parametri astfel incat fotografiile sa fie clare, luminoase si de calitate.

        Unele cabine foto folosesc o tableta simpla in locul laptopului / computerului. Este de evitat rezervarea unei cabine foto care utilizeaza camera frontala a tabletei in loc de un aparat foto DSLR. Rezolutia fotografiilor va fi mica, iar calitatea si claritate pozelor vor fi slabe.       

 

 

 

De asemenea, atunci cand veti face o rezervare pentru o cabina foto, este bine sa intrebati care este timpul de printare al unei fotografii, si ce fel de imprimanta utilizeaza acel photobooth.

        Un timp de printare mare inseamna un numar mai mic de fotografii printate la evenimentul vostru, deci exista riscul ca unii invitati sa nu aiba timp sa se pozeze.

        Cele mai indicate imprimate pentru o cabina foto sunt imprimantele termice, deoarece acestea au un timp de printare foarte mic ( 12 – 15 secunde pe print) si o calitate foarte buna. Tineti cont si de acest detaliu la rezervare!

  1. Pachetul de servicii recomandat

 

        Majoritatea companiilor iti vor oferi pachete de: 2 ore, 4 ore, 6 ore si 8 ore. In functie de numarul de invitati este recomandat sa alegi un anumit pachet.

        Iata cateva sugestii pentru a alege cel mai potrivit pachet pentru evenimentul vostru:

  •         Mai putin de 50 invitati – pachetul de 2 ore
  •         Intre 50 si 150 invitati – pachetul de 4 ore
  •         Intre 150 si 300 invitati – pachetul de 6 ore
  •         Peste 300 invitati – pachetul de 8 ore

        In cele mai multe cazuri, daca ati ales pachetul de 4 ore si doriti, puteti prelungi pentru un pachet de 6 sau chiar 8 ore chiar in seara evenimentului. Totusi, este posibil ca prelungirea programului sa coste mai mult decat daca ati fi rezervat de la inceput un pachet mai mare.

        E bine de stiut ca majoritatea invitatilor ce iau parte la nunta doresc si fotografii magnetice (marturii magnetice), deci este recomandat sa alegi si acest serviciu daca nu este inclus in pachetul de baza.

        Cele mai multe cabine foto iti vor oferi servicii extra, precum guest book-ul (cartea de oaspeti), mesaje personalizate, fundal personalizat si altele. Aici decideti voi daca vreti sau nu sa platiti extra si pentru aceste servicii.

 


Speram ca acest mini – ghid va este de folos si ca veti face alegerea corecta in ceea ce priveste inchirierea cabinei foto.

 

PS: Daca vrei sa inchiriezi cabina foto in Iasi poti conta pe noi – Cabina Foto Special Moments.

 

Ghid complet realizat de echipa  Cabina Foto Special Moments.

 

Ofera-ne o cafea!



Distribuie pagina mai departe! Sustine acest proiect gratuit.