Din / De BRIDELIST/ IN Idei organizare nunta/ 0 Comentarii

Cum sa echilibrezi usor lucrul de acasa si organizarea nuntii

Ar putea fi foarte greu sau chiar imposibil in conditiile actuale, cu restrictii, sa echilibrezi cat mai usor lucrul de acasa si organizarea nuntii. Dar exista modalitati de a face acest lucru cat mai usor.

In trecut, cuplurilor de miri le era mult mai usor sa isi separe viata personala de job. Munca se desfasura (in mare parte) la birou, in timp ce orice alte activitati, inclusiv planificarea nuntii, se petrecea acasa sau in timpul orelor libere.  In timpul pandemiei Covid-19, totusi, multe cupluri se gasesc in situatia in care lucreaza de acasa, ceea ce ingreuneaza si mai mult gasirea echilibrului corect intre munca si planificarea nuntii. Aici se mai adauga si responsabilitatile de zi cu zi, exercitii fizice, orele de somn corecte si multe altele.



Daca aveti probleme in a gasi timp pentru a va planifica nunta in timp ce lucrati de acasa, veti gasi mai jos cateva idei pentru a va ajuta.

Creati un spatiu de lucru dedicat.

Cuplurile care fac totul de acasa pot avea probleme in a separa ,,timpul de lucru” si ,,timpul personal”, astfel incat se simt ca lucreaza tot timpul.
Este foarte important sa ne setam un program bine stabilit si sa avem ore de lucru dedicate si poate, la fel de important, este sa avem si un spatiu de lucru separat. Acest lucru nu inseamna ca tu si partenerul tau aveti nevoie fiecare de biroul lui separat in casa. Acest lucru ar putea fi imposibil pentru multi. Se poate folosi orice colt al camerei de zi sau chiar bucataria. Cand programul de lucru s-a incheiat, ridicati-va fizic de la laptop si concentrati-va pe alte lucruri, personale.

Planificati activitatile pentru inceputul  si sfarsitul zilei de munca.

In afara de parasirea fizica a spatiului de lucru, planificati o scurta activitate cu partenerul dvs. pentru a va ajuta sa creati separarea intre timpul liber si munca. Acest lucru poate insemna o bautura impreuna sau puteti face si un scurt antrenament fizic cum ar fi repetarea dansului mirilor.

Folosiți-va timpul pierdut cu naveta pentru a va planifica nunta.

Acesta este unul dintre cele mai mari avantaje in a lucra de acasa. Indiferent daca naveta dvs. era de doar cateva minute sau peste o ora in fiecare zi, acum aveti acest timp liber pentru a face alte lucruri – cum ar fi planificarea nuntii! Transformati timpul petrecut cu naveta in timpul dedicat planificarii nuntii, indiferent daca aceasta inseamna cautarea de furnizori de nunta, crearea listei dvs. de oaspeti sau orice alta sarcina care trebuie indeplinita.



Impartirea volumului de munca.

Planificarea nuntii functioneaza cel mai bine atunci cand cuplurile isi impart responsabilitatile. Asta presupune sa purtati o conversatie si sa decideti cine si ce anume face. Puteti include, de asemenea, parintii si alti membrii ai familiei, apropriati, prieteni care doresc sa va ajute sa sa aveti o nunta de vis.

Comunica cu furnizorii tai.

Cunostintele dumneavoastra pot fi resurse excelente atunci cand vine vorba de furnizori de nunta, mai ales în această perioadă dificilă. Desigur, un wedding planner ar trebui sa fie persoana dvs. de baza in ceea ce priveste mentinerea lucrurilor pe cale cea buna, dar si ceilalti furnizori de servicii pentru nunta va pot fi de ajutor. Purtati conversatii deschise si sincere cu fiecare dintre furnizorii dvs. si prezentati-le sarcinile care trebuie indeplinite si de asemenea, un interval de timp sugerat. Anuntati-i ca lucrati de acasa si ca este posibil sa gasiti mai greu timp pentru a finaliza sarcinile de planificare a nuntii. Va pot ajuta pe aceasta cale si sa va ghideze in urmatorii pasi.

Stabiliti termene.

Daca simtiti ca ritmul planificarii nuntii incetineste, este o idee buna sa stabiliti termene pentru fiecare sarcina pe care trebuie sa o indepliniti. Poate ca pentru inceput suna deranjant dar cu siguranta va face diferenta la final. Aveti posibilitatea sa va folositi de mediul online. Pe www.bridelist.ro iti poti crea un cont de cuplu si astfel ai disponibil online lista de activitati, lista de invitati si planificarea bugetului.

Faceti pauze – oricand.

Sa lucrezi de acasa si sa planifici nunta in timpul unei pandemii inseamna foarte multe responsabilitati si stres. Mentinerea sanatatii fizice si mentale este esentiala, asa ca daca incepeti sa va simtiti coplesiti, faceti o pauza. Acest lucru poate insemna oprirea planificarii nuntii pentru cateva zile, luarea unei zile libere de la munca, daca este posibil sau angajarea unui wedding planner pentru a ajuta la usurarea sarcinilor. Planificarea nuntii trebuie sa fie amuzanta, asa ca daca incepe sa va copleseasca toata aceasta organizare, este un semn ca ar trebui sa faceti o pauza. In cele din urma, veti intelege ca sanatatea dvs. este ceea mai importanta aici.



Distribuie pagina mai departe! Sustine acest proiect gratuit.